FAQ - Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
We hebben een aantal vragen voor u geselecteerd. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via: info@duif.nl
Duif International is opgericht in 1956 en heeft zich ontwikkeld tot een succesvolle en groeiende onderneming die producten van over de hele wereld importeert. Onze focus ligt hoofdzakelijk op het importeren van hardware voor bloemen, planten, interieur, tuin en cadeauartikelen, zowel voor detailhandel als groothandel. Ons assortiment omvat een breed scala aan producten, waaronder glaswerk, keramiek, gevlochten materialen, metaalwerk, houtwerk en kunstbloemen. Bijna al onze producten zijn direct leverbaar vanuit onze distributiecentra in Warmond en/of Polen. Klik hier om meer te ontdekken.
U kunt een klant account aanmaken door u te registeren op onze website.
Als u artikelen bij ons wilt bestellen, kunt u dit doen via onze webshop, telefonisch of per e-mail. Bestellen via de webshop is eenvoudig: u selecteert het gewenste aantal van het artikel en plaatst het in uw winkelwagen door op het winkelwagenicoon te klikken. Daarna gaat u naar de winkelwagen en volgt u de instructies om uw bestelling te voltooien. U kunt ook telefonisch of per e-mail bestellen. In dat geval vragen wij u om de volgende gegevens bij de hand te hebben:
- KVK- en/of BTW nummer
- De artikelnummers en aantallen van de gewenste artikelen.
Duif International richt zich uitsluitend op zakelijke klanten (Business to Business). Particulieren kunnen geen aankopen bij ons doen.
· Minimale ordergrootte is € 200,-
· Gratis levering in Nederland vanaf € 1.000,-
· Gratis levering in België vanaf € 1.500,-
· Gratis levering Duitsland vanaf € 2.000,-
· Transportkosten worden berekend bij het afronden van een order.
· Andere landen transport op aanvraag, geen franco mogelijk.
· Orders kunnen ook afgehaald worden in het magazijn in Warmond.
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
1. iDeal (alleen beschikbaar voor klanten met een Nederlandse bankrekening)
2. Creditcard
3. Op rekening (na goedkeuring van een kredietlimiet)
4. Vooruitbetaling (indien u deze optie kiest, vragen wij u een screenshot van uw bestelling te sturen naar info@duif.nl)
U kunt een aanvraag indienen voor een kredietlimiet. Om deze te kunnen goedkeuren, moeten we verschillende gegevens controleren. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.
Onze prijzen worden per stuk berekend bij aankoop van een verpakkingseenheid. Bij bestellingen per pallet geldt een staffelkorting. Het prijsverschil tussen de twee opties wordt weergegeven op de detailpagina van elk artikel.
Over het algemeen worden alle artikelen die vóór 10.00 uur CET zijn besteld op dezelfde dag verzonden. Bestellingen die worden verzonden vanuit ons magazijn in Polen worden echter enkele dagen later geleverd vanwege het transport. Als artikelen nog onderweg zijn, kunnen ze later worden besteld zodra ze op voorraad zijn.
Om de gegevens die u heeft ingevuld bij uw bestelling aan te passen, dient u telefonisch of per e-mail contact op te nemen met onze Sales afdeling.
Een Cash & Carry is een winkel waar klanten zelf hun artikelen kunnen selecteren en direct kunnen meenemen. We hebben twee locaties waar onze Cash & Carry te bezoeken is. Voor meer informatie kunt u terecht op onze vestigingspagina.
Wij hebben twee Inspiration Centers. Het Inspiration Center in ons hoofdkantoor in Warmond biedt de mogelijkheid om inspiratie op te doen, collecties samen te stellen en artikelen (ook in grote hoeveelheden) in te kopen. Het Inspiration Center in onze Cash & Carry op de bloemenveiling (Green Trade Center) biedt ook de gelegenheid om inspiratie op te doen, collecties samen te stellen en artikelen direct aan te schaffen.
Voor ons is het waarborgen van een gezellige woonomgeving van groot belang, en dat houdt ook in dat mensen met een gerust hart van hun huis kunnen genieten. Daarom streven wij ernaar om onze producten op een eerlijke manier te laten produceren. Om die reden zijn wij aangesloten en actief betrokken bij het Business Social Compliance Initiative (BSCI). BSCI heeft als doel om wereldwijd de arbeidsomstandigheden in risicolanden te verbeteren en werd in 2003 gelanceerd door de Foreign Trade Association (FTA). De kern van BSCI is de implementatie van de Gedragscode, waarbij het draait om het waarborgen van principes zoals het verbod op kinderarbeid, arbeidsveiligheid en eerlijke beloning bij onze leveranciers.
Indien u een kortingscode heeft ontvangen, kunt u deze invullen onderaan de pagina van uw winkelwagen tijdens de eerste stap van het afrekenproces. Klik vervolgens op 'VOEG TOE' om de kortingscode te activeren.
Indien uw kortingscode niet werkt, kan dit te wijten zijn aan een van de volgende redenen:
1. De kortingscode is al eerder gebruikt.
2. De kortingscode is verlopen.
3. De kortingscode is alleen geldig voor bepaalde artikelen en/of acties.
4. Er is een technische storing die ervoor zorgt dat de kortingscode niet werkt.
Als u nog vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op.
Bent u op zoek naar een op maat gemaakt product? Wij staan klaar om met u mee te denken. Wij bieden onze klanten de mogelijkheid om op maat gemaakte producten in grotere aantallen te bestellen, volledig afgestemd op uw specifieke eisen en wensen.
U kunt het beste contact met ons opnemen via email of per telefoon. Onze contactgegevens zijn terug te vinden op onze contactpagina.
Als u vragen heeft of zich een probleem voordoet, kunt u het beste contact opnemen met uw accountmanager. Indien u geen vaste contactpersoon heeft, verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met het hoofdkantoor, waarvan de contactgegevens te vinden zijn op de contactpagina.
De verzendkosten worden automatisch berekend tijdens stap 3 ('Betaling') van het afrekenproces. Deze kosten zijn gebaseerd op het volume van uw bestelling en variëren afhankelijk van het afleveradres en het land van bestemming.
Als u op doordeweekse dagen vóór 10.00 uur CET een bestelling plaatst, wordt deze dezelfde werkdag verzonden. Bestellingen na 10.00 uur CET worden de volgende werkdag verzonden.
Nederland en België: Voor afleveradressen in Nederland of België geldt doorgaans het volgende principe: Als u vóór 10.00 uur CET bestelt en de goederen zich in ons magazijn in Nederland bevinden, wordt uw bestelling de volgende dag geleverd.
Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië: Voor afleveradressen in Duitsland, Frankrijk of Groot-Brittannië geldt levering binnen 42-78 uur, mits de goederen uit ons magazijn in Nederland komen.
De rest van Europa: Voor leveringen naar overige Europese adressen geldt een bezorgtijd van 5 werkdagen, op voorwaarde dat de goederen zich in ons magazijn in Nederland bevinden.
Let op: Onze leveringen vinden alleen plaats op werkdagen. Indien uw bestelling niet vanuit ons magazijn in Nederland, maar vanuit ons magazijn in Polen wordt verzonden, dient u rekening te houden met een extra levertijd van 3 werkdagen
U kunt ervoor kiezen om uw bestelling zelf op te halen bij ons magazijn in Warmond. U kunt dit aangeven tijdens het afrekenen in uw winkelwagen. Ons adres is:
Duif International
Veerpolder 32
2361 KW Warmond
Nederland
Door een account aan te maken, krijgt u toegang tot onze artikelen, inclusief gedetailleerde informatie en prijzen. U kunt direct bestellen en uw account eenvoudig beheren.
Registreer hier om een account aan te maken.
De beste optie is om een nieuw account aan te maken door te registreren.
Alle informatie die wij van u ontvangen, wordt met de grootste zorg behandeld. Financiële en zakelijke gegevens worden niet gedeeld met derden.
Wanneer u de cookies op een website accepteert, plaatst de website een klein tekstbestand op het apparaat waarmee u de website of webshop bezoekt. Dit tekstbestand slaat specifieke informatie op die vervolgens door de website of webshop kan worden gebruikt bij uw volgende bezoek.
U kunt zich op verschillende manieren uitschrijven voor onze nieuwsbrief:
- U kunt onderaan de betreffende nieuwsbrief op de daarvoor bestemde knop klikken. Deze knop is te vinden in de 'footer' van de nieuwsbrief.
- U kunt contact met ons opnemen om uw gegevens te laten aanpassen.
Uw gebruikersnaam is hetzelfde als uw e-mailadres. Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u een nieuw wachtwoord instellen door op 'Wachtwoord vergeten?' te klikken op de inlogpagina. Vul vervolgens uw e-mailadres in en klik op verzenden. U ontvangt een e-mail met een link om uw wachtwoord te wijzigen. Als u binnen enkele minuten geen e-mail ontvangt, controleer dan uw spam map of neem contact met ons op.
Voor het aanpassen van uw factuuradres dient u contact op te nemen met ons hoofdkantoor. U kunt uw afleveradressen echter gemakkelijk wijzigen in uw persoonlijke account op onze website.